Klachten
​Wij doen ons best om u een goede service en kwaliteit te bieden, maar het kan helaas gebeuren dat er iets misgaat of dat u niet tevreden bent over onze producten of diensten. In dat geval horen wij graag van u, zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.
​
U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar nyahnsbakery@outlook.com. Vermeld in uw e-mail duidelijk wat uw klacht is, wanneer en hoe deze is ontstaan, en wat uw gewenste oplossing is. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en u binnen 14 dagen een reactie geven.
Mocht u niet tevreden zijn met onze reactie of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke partij. Als u een consument bent in Nederland, kunt u gebruik maken van de gratis bemiddelingsdienst van WebwinkelKeur. WebwinkelKeur is een keurmerk voor webwinkels, waar wij bij zijn aangesloten. U kunt uw klacht aanmelden via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. WebwinkelKeur zal dan bemiddelen tussen u en ons om tot een oplossing te komen.
Als u een consument bent in de Europese Unie, kunt u ook uw klacht indienen via het online platform voor geschillenbeslechting (ODR) van de Europese Commissie. Dit platform is bedoeld om consumenten en handelaren te helpen bij het oplossen van online geschillen zonder naar de rechter te hoeven gaan. U kunt het ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. U heeft alleen toegang tot dit platform als uw klacht nog niet elders in behandeling is.
​
Wij hopen dat u geen klachten heeft, maar mocht dat wel zo zijn, dan staan wij open voor uw feedback en zullen wij ons best doen om u tevreden te stellen.